El profesor de Música,D.Mariano Esteban,preparó y organizó la fiesta de Santa Cecilia con todos los alumnos del colegio.Los niños /as de 1º y 2º también cantamos en Inglés
( The techer of Music,Mr Esteban, prepares Santa Cecilia´s party with all the students at school.Children in year 1 and 2 sing in English too).
.
